It's a boy girl thing

Såg precis filmen "It's a boy girl thing". Ganska bra. Eller, det var väl en ganska typisk romantisk teen-movie, men av någon konstig anledning tröttnar jag aldrig på sådana filmer. Kanske för att jag är en tjej, visserligen....

Skoldagen idag har varit riktigt rolig! Vi hade workshop med vår härligt galna lärare Pernilla, och vi byggde bland annat podier med popcorn på samt kom på olika sätt att förvandla ett paraply till ett fordon. That's how we roll in Pukeberg.

Nu överväger jag om jag ska sätta på en film till eller bara gå och lägga mig. Alternativ ett lockar mest men alternativ två är smartast. Äsch, smart kan jag vara en annan dag..
Imorgon händer förresten något roligt! Berättar mer då ;)


Jag på julafton.. Var liiiite brunare då.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va snygg du är!

2011-01-25 @ 12:02:33
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0