Baksmällan

Hej på er.
Idag mår jag ungefär som jag förtjänar efter gårdagens bravader med killkompisarna. Men det var lätt värt det. Hade supertrevligt! Vi firade Sebastian som fyllde 22 och jag drack groggar för första gången på jag vet inte hur länge.

Idag planerar jag att inte göra ett jota. Kanske rita lite om jag hittar någon inspiration. Det känns som att jag måste komma igång ordentligt, och hitta min stil, om jag ska komma någon vart med hela tatueringsbiten. Jag känner i hela mig att mina nuvarande skisser inte duger och jag måste skärpa till mig om jag någonsin ska få en lärlingsplats. Ni ska faktiskt få se några av dem, för att riktigt förstå vad jag menar. De är liksom mediokra och de måste bli fantastiska.

Vissa har jag visat innan, andra har ni inte sett. Men döm inte, är ni söta. Konstruktiv kritik är mycket bättre ;)


Kommentarer
Postat av: sara

Shit vad vackert du titar :) kram

2011-02-13 @ 01:08:50
URL: http://bbarasaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0