I just wanna write you in a song.

Solen skiner, det är ingen skola idag och jag känner för att hoppa, dansa, sjunga, spela gitarr, ut och springa eller bara lyssna på sommarmusik med volymen på max! Kan dock inte göra något av det förrän min förbannade workbook är färdig :/ Så det blir till att sitta med den resten av dagen. Känns lite sådär faktiskt.

För första gången på länge känner jag för att fotografera också. Har en massa galna idéer som jag ska försöka förverkliga någon dag. Tills dess så ska jag jobba med modetidningen vi håller på med i skolan för tillfället. Jag och 5 tjejer till ska göra ett musik&modemagasin och det kommer bli så bra!

Just nu sitter jag med ett stort glas kaffe och ska försöka strukturera upp min WB. Och jag måste erkänna, struktur är inte min starka sida. Frågan är om ordet ens finns i mitt vokabulär. Aja, let's give it a try!

Gammal vår-bild på blond, permanentad Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0