Slimi Jimi Bubby Boy

Idag har jag inte pluggat. Ja, det är lika bra att få ur mig det direkt annars kommer ångesten bara växa sig större med varje bokstav jag knapprar ner. Så nej, jag har inte plugga. Istället har jag spenderat dagen i Växjö med min far och styvmor på jakt efter julklappar. Hittade jag några julklappar då? Nej. Men jag hittade en supersöt topp som kommer funka asbra till mina skinnbyxor. Ja, jag köpte den. Ja, jag har lite ångest. (Ni märker att ångest är ett härligt, återkommande ord i min blogg va?) Men den va på rea och grejer så jag kunde inte motstå. Och jag har faktiskt PLANERAT vad alla ska få. Så nu är det bara att inhandla dem.

Kvällen bjuder på idol-mys och imorgon åker jag till Nybro relativt tidigt för att fira mormor som fyller år. Himla trevligt! Dock rabblade hon nyss upp allt vi ska äta och jag blev lite orolig. Inte för att det inte skulle vara gott, det är det alltid, men över att jag kanske inte kommer kunna ta mig ut ur huset och åka till Kalmar.
"Jag är ledsen Mikaela, jag kan helt enkelt inte resa mig upp.."
Ja, för imorgon är det ju tjejkväll hos Mikaela dårå.. Kommer nog bli nice. Men nähe nu måste jag pysa!
Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0