One thing that stays mine

Tjollahopp!
Idag är det torsdag, men även den här dagen känns helt avig! Att inte ha gått i skolan på en vecka har verkligen rubbat hela mitt tidsbegrepp men hey, jag klagar inte. Idag ska jag åka till Växjö och umgås med fröken Bergstrand som förövrigt har sovit 7 år inatt. Jag själv har varit uppe sen relativt tidigt och bara väntat på ett livstecken från henne så att jag kunde sätta mig på tåget. Vid 4 ska vi ses iallafall. Och fika. Alltid fika. he he

Åt nyss något som jag i princip slängde ihop av ingenting, stolt över att faktiskt använda spisen igen. Blev det gott? Dessvärre inte. Men jag är mätt.

Förresten så börjar det bli lite brådis med julklappar! Jag har ju typ ett dussin att köpa och jag har ingen aning om vem som ska få vad... Panik!

Aja, eftersom Martina är en sån grinch och inte vill leta julklappar idag så får jag väl försöka ta tag i det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0