Update fran Phiphi

Hey pa er!
Hur ar allt hemma i Sverige? Gratt och trisst hoppas jag ;) Nej men har ar allt toppen. A pa Phi phi just nu men har spenderat storsta delen av min semester i Patong. Kanske inte sa mycket utflykter men mycket hang pa stranden och festande iallafall. Har traffat tusentals harliga manniskor och det kanns lite tungt att det bara ar ett par dagar kvar innan jag aker hem.

Idag drog jag, Anna och Rebecca som jag ar pa phiphi med, till Long Beach och badade, solade och snorklade. Hur fint som helst. Efterat gick vi hem, tog en powernap, gjorde oss iordning och gick ner till stranden dar vi at pa en supermysig restaurang. Gick aven pa en shoppingtur men jag kopte inte mer an ett par solbrillor och ett par oronhangen. Ska ga en svang till imorgon men jag hoppas pa att hitta det mesta imorgon pa nattmarknaden i Phuket.

Hoppas ni har det bra!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du har världens finaste semester!

2010-12-23 @ 09:21:21
URL: http://chouwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0