Gott nytt jul

Ja, det kändes nästan som dagen före julafton idag..
För att jag inte skulle missa lussekattsbaket, julgranspyntet och julmyset så spolade vi fram tiden lite och gjorde allt idag. Himla bra tycker jag! Det har varit en väldigt väldigt mysig dag med familjen. Lite kaos-artad men det brukar bli så hemma hos oss.

Jag har även pratat med Anna och fått en beställning på solpuder, knäckebröd och skinkost. Som jag ska ta med till Thailand då. Konstigt nog har inte resfebern satt in riktigt än men det kommer nog. Säkert imorgon. Ska prata med mina lärare imorgon och upplysa dem om att jag missar de två sista veckorna i skolan. Jag är väldigt nervös över det :/

Här kommer lite bilder som vi tog under dagen. Visst blev granen fin?!





Glada skitar :)





Sen kom mamma och ville va med.. :)



Ja,fy satan vad vi har skrattat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0