Are you still having fun?

Ska strax åka från Emmaboda och hem till Hovmantorp.. Har spenderat hela helgen hos pappa. Det har blivit både fredags-, och lördagsmys men även en hel del pluggande så jag är nöjd. Fick dock avstå en förmodligen asrolig utgång i Kalmar igår så det svider lite, men jag resonerade som så att jag lär festa en del i Thailand och Kalmar ligger ju faktiskt kvar..

På dagens schema står att julpynta med familjen och packa resväskan.. I alla fall med allt det jag kan undvara redan nu.. Sen gäller det verkligen att "kill my darlings". Alltså plocka ur allt onödigt jag kommer trycka ner så att jag får plats med mer shopping i väskan.

Det var bara en snabb update. Nu ska jag byta om och bege mig mot tåget!
Ciao


I brist på en passande bild får ni en på Sofia och mig från Tiimari-festen i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0